За своєю суттю, реле тиску - один з найважливіших складових компонентів в будові насосної станції. Управління насосом здійснюється за допомогою замикання і розмикання контактів.
Як правило, подібні автоматичні механізми вже є в комплектації насосних станцій. Однак, незважаючи на це, необхідно приділяти особливу увагу регулюванню приладу при зборі насоса.
Так, регулюючи роботу реле, необхідно приділяти увагу двом опцій, характерних для роботи механізму:
- верхньому граничному межі (при досягненні даного показника, припиняється робота станції, він коливається в межах від 2,5 до 3 Бар);
- нижньому граничному межі (показник, при якому здійснюється включення установки; варіюється в межах від 1,5 до 1,8 Бар).
процес регулювання
Найчастіше в установках вже є датчик реле тиску насосної станції. Регулювання його не завжди потрібно. Але якщо ви збираєте прилад вручну, то рекомендуємо почати процес з визначення тиску повітря в порожньому баку, що знаходяться в гидроаккумуляторе. Для таких цілей відмінно підійде автомобільний насос з манометром.
При установці верхнього граничного показника, пам'ятайте, що не слід перевищувати граничний рівень тиску гідроакумулятора. Крім того, дуже важливо також врахувати натиск сантехніки, гумових шлангів і кранів. Пам'ятайте, що дані показники також мають дуже важливе значення.
Потім, необхідно відкрити кран і спустити воду з установки. У міру відходу води, натиск буде поступово зменшуватися. Після досягнення нижньої межі, насос знову включиться. Щоб налаштувати цей параметр, необхідно закрутити гайку «ΔP» згідно необхідним вимогам: щоб підвищити рівень напору крутити слід за годинниковою стрілкою, а знизити - проти.
Якщо у вас виникли питання в процесі настройки, рекомендуємо все ж звернутися до фахівця або переглянути навчальні відео, в яких детально описано кожен етап роботи.